03/09-11

I torsdagskväll åkte jag och Moa till Spånga ip för att kolla lite hockey. Som gamla goda tider. Sen när matchen var slut åkte jag till en liten park och träffade Felix ett tag, vi satt och snackade lite om livet.

Sedan blev det fredag, vi slutade runt halv 1 men jag och Louise stannade kvar i skolan till 5 ungefär. Vi var tvugna att göra färdigt en läxa vi hade. Efter det åkte vi hem till mig, åt tacos och hämtade grejer. Bussresan på väg hem till Louise fick bli med hattzen på. Folk glor aldeles för mycket. Blev en tur till Statoil men suget försvann så det blev bara en pigelin... :$ Senare på kvällen bakade vi "Chokladbollar". Idag har jag dansat och ikväll vet jag inte vad som sker! Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0