Nystart

Goddag! Tänkte göra en nystart här i bloggen nu i samband med starten i gymnasiet, ny klass och nya vanor. Därav vill jag börja blogga igen och se om det är så kul som jag tyckte förr.
I måndags började jag alltså i en ny skola, Jensen Norra vid Odenplan. Linje Sam Journalistik. Jag kom i samma klass som några stycken jag känner, vilket var skönt första dagen. Louise min bästaste gick samsam men bytte till min klass andra dagen, nu kan vi gå ut och luncha på stan! Hihi :D
Idag börjar vi sent, halv 1. Vi ska gå till hagaparken och leka lekar med de andra ettorna och lära känna varandra lite bättre. Klassen känns ganska bra tror jag, självklart finns det några man inte vill bli bff med men så är det var man än kommer, just go with it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0