Helvetesdag

Tjatjatja! Idag har varit en otroligt jätte jobbig dag. Dock har jag haft mycket roligt samtidigt. Dagen började med Idrott på SATS vid Odenplan. Det var sjuuukt jobbigt, har aldrig svettats så mycket som jag gjorde idag. Det rann svett... man kände sig fräsh! Det började med cirkelträning i ett lökigt och instängt rum med alla lökiga ungar vilked resulterade i massa lök. Efter det helvetet gick vi ut i gymmet, sprang lite och körde lite coola maskiner... krall? Oh ja! Snart så.

Efter detta gympapass var det dags för spanska, so och matte. Hur mycket ork hade man över till det då? Nja typ ingenting faktiskt. Var helt slut, skrattade åt allting och var bara väldigt övertrött. Det är inte som det borde vara på lektionerna. Nu sitter jag i alla fall här framför datorn min med handuk på huvudet och är näst intill chockad att jag klarade mig igenom dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0