min helg

Tja! I torsdags fyllde lilla jag 16 år. Samma dag bar det av mot Barnens Ö med klassen och den andra journalistik klassen. Där hände det inte så mycket speciellt... lite spökhistorier, tipsrundor, skitsnack, chill och käk. Var framme i stan igen runt 12 på fredagen. Då gick jag och Louise till Sandys och åt lite. Med luffarkläderna på. Väskan var tung och man var trött efter ungefär 2 timmars sömn. Satte mig på brommaplan och väntade på att pappa skulle komma från jobbet (efter en timme). Mötte Moa på brommaplan och sedan drog vi hem till mig. Lucas hade frågat om jag och Louise ville gå på Nrj experience men då var vi inte speciellt taggade. Sedan fick jag och Moa för oss att åka dit så vi åkte till Spånga och köpte biljetter och så taggade vi till lite. Åkte dit med Douglas, Fredde, Lucas och massa andra killar. Bara killar, jag och Moa. Det var as kul där, sjukt bra musik. Vi stod längst fram och var taggade som få! Hade längtat hela kvällen tills att Rebecca&Fiona skulle spela men precis när dom skulle börja stog jag och filmade med min iPhone upp i vädret och så sträckte sig någon över mig och tog den ur min hand. Ingen såg vem det var som tog den och så var den bara borta. Alltså är jag mobillös i 2 veckor kanske. FML! Kommer aldrig få tillbaka mina bilder och allt som jag hade där, mitt liv. Bryr mig inte ett piss om själva mobilen för man kan köpa en ny men allt man har i den. DET saknar jag.

I lördags var jag och Moa trötta, igen. Våran vän Alex hade fest men vi var inte taggade alls så vi satte på oss uggs och tjocktröja och åkte dit ändå. Sen kom Emmy och Linnéa och sa att vi skulle åka med dom till en fest i Solna. Så vi åkte med, men vi ångrade oss dirrekt när vi kom dit. Det var pissigt tråkigt så vi åkte tillbaka till Alex. När vi kom fram hade alla dragit och sen efter ett tag insåg vi att bussarna hade slutat gå så vi fick sova över där. Jag, Moa, August och Felix i en LITEN bäddsoffa. Det var trångt och oskönt så jag och Felix la oss på golvet. Vilket var ännu mer oskönt. Felix var försyld och snarkade som aldrig förr. Kunde inte sova. Sov kanske 2 timmar på hela den natten. Sedan nästa dag kom hela släkten hem till mig och man var tvungen att vara trevlig. Det var jobbigt eftersom att jag var trött som ett svin. Somnade tidigt igår och idag är jag hemma från skolan. Mådde sjukt illa, kunde inte äta någonting och om jag inte äter orkar jag ALDRIG vara i skolan till 5 och hålla mig vaken. Därför stannade jag hemma.
Nu har jag skrivit en hel bok. Sammanfattning av min helg. Har alltså inga bilder att bjuda på eftersom att dom är på min lilla telefon som är någonstans i Sverige. HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0