Sötare än någonsin

Hojj!! Idag har vi haft en kort dag. Halv 1 till 4... skönt. Jag och Louise åkte in till Rådmansgatan och satte oss på samma restaurang som igår och käkade lunch. Thai buffé, mycket mycket gott. Sedan var det dags för lektioner. Det gick väl bra antar jag. Det togs lite fina pics... hehe.

Efter skolan tog jag mig en tur till dansen. Det var extraträning idag vilket jag och Ida verkligen behöver. Det är 5 "vanliga" träningar kvar innan det är tävling och vi måste göra en helt ny dans. Det gick väldigt bra och vi är nästan klara med dansen så snart är det bara att nöta.
Hur sött?

Kommentarer
Postat av: Louise

Är det prosten eller? Haha fy

2011-08-29 @ 07:01:04
URL: http://Louisepaulina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0